Rubrik

Usch vilket skitväder vi har ! Förutom att man kan sitta inne hela dagen utan att få dåligt samvete för det absolut inget bra med sej, bara en enorm slöhet och trötthet. Inte kan väl hösten vara på väg än? Jag har inte badat färdigt än, och inte har jag blivit så peppaarkaka brun som jag tänkt heller...

Jobbet ringde idag och frågade om jag tar taggat på att börja jobba. Haha, skojar hon ? "Näe, det kan jag väl inte påstå...", svarade jag och fick en lång tystnad som svar. Hon trodde nog att jag kanske skojade för sedan började hon skratta lite påtvingat, men vad trodde hon egentligen på för svar? "Ja, guuuud ja! SÅ roigt det ska bli, jag har längtat så! Jag vill inte vara hemma en enda dag till"
Jag fick även ännu ett bevis på deras otroliga koll då hon frågade när jag ville börja och hur mycket jag ville jobba. Jag gick bara dit för någon vecka sedan enkomt för att berätta det.
Dom gör det så mycket enklare...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller med, det får inte vara höst redan!

2011-08-09 @ 21:56:39
Postat av: louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla min 100-110 läsare blir din här på http://bellelouise.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-3.html#comment

Följas på blogglovin?



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)



2011-08-10 @ 15:38:54
URL: http://bellelouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0