Hej och hå!

"Nedrans skit!", tänker man då man äntligen fått tummen ur och packat upp allting från julvistelsen i Moräng och upptäcker att kameran INTE FINNS MED! Crap, men jag vet precis var den ligger dock...
Inga bilder tills kameran kommer tillbaka hem då, vill säga. Det suger ju.

Vi har spenderat föregående natt med att byta sängkläder med jämna, fina mellanrum. Pyjamaser och gosedjur med det. Tur att lillan var alldeles för trött för att bli kräsen på vilket gosedjur hon kramade.
Om det är lite oklart fortfarande så drabbades lillan av vinterkräksjukan igår em/natt, men det verkar ha försvunnit lika plötsligt som det kom. Började i bilen på väg hem på Timmys tröja (hoho) och slutade med MIN kudde inatt vid ungefär 03.24. Däremellan har stackaren kräkits alldeles för många gånger för att hålla räkningen (om man nu skulle vilja göra det...) och det var inte mycket mat eller vätska som fick stanna kvar.
Huvvaligen, håret reser sej nästan på huvudet på mej, jag vill INTE smittas! Inte, inte inte!


Nu ska jag och min sämre hälft äta sipps och se Jägarna 2. Kanske dricka lite cola också kanske.
Jag och min babe♥




Jo, en juluppdatering kommer såklart senare. En bild säger mer än tusen ord, och jag har hur många som helst! Kommer inte att behöva skriva ett endaste ord.


Kommentarer
Postat av: Sandra o Emil

Visst var det en bra julklapp? Som hämnd för förra nyår när ni smittade oss. Skickade vi i år en julklapp med kräksjuka till er, hahha. ;);) Lurskoj. Tycker synd om er! Btw, vad var det som var kul med bilden? ni såg ju helt vanliga ut ;) Kram och gott nytt år!

2011-12-31 @ 00:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0