Helg!

Känns otroligt skönt att få helg redan på en torsdag måste jag säga! Jag har även hunnit göra bort helg-handlingen som slutade på en summa närmare 3000:-, med andra ord var vårat kylskåp ganska tomt innan =) Ska kanske säga att det följde med en del julklappar från MAXI också, bla ritblock, målarbok, pussel, film, kritor och färgpennor till lilla damen. Men INGET GODIS!!!?? Jag förbryllar mej själv ibland...

Idag har dagis vist fått besök av inte mindre än TOMTEN himself. Lillan visade stolt upp en liten "Alfons" docka hon fått, och jag hade givetvis ingenting med saken att göra. Nej nej. Han tog vist sov-kaninens plats ganska fort, passar bra det då den är i stort behov av en tvätt. Eller två. Eller tre.


Julskinkan grilljeras i denna stund i ugnen och jag längtar tills jag får sätta tänderna i den, njum njum! Våran förra tog slut med en rasande fart och jag gissar på att denna kommer att göra desamma.
Imorgon får vi finbesök av inte mindre än Sandra och Elis, och lillan ska dagen i ära vara "ledig" från dagis. Det syns på hela henne hur mycket hon trivs där, och hon blir mest bara rastlös av att gå hemma en hel dag, men nu får hon ju leka med Elisch =) Ni är sååååå välkomna!


Jag och baby på svärmors 60-års fest i somras.
(...han ska verkligen inte vara blond...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0