Ja ä int bitter

Jag fick just ett meddelande av mamma och pappa som befinner sej i detta nu i Thailand, lite närmare bestämt Phuket, och har det vist jättebra! Hoppas verkligen dom får en wunderbar semester med maaassor med sol och roliga utflykter, och jag är inte ett dugg avundsjuk... bara så alla vet.

Av någon anledning så vill Timmy inte flyga (och har aldrig frugit) och tycker vi kan åka någonstans på semester så man kan åka tåg eller bil dit. Eller varför inte buss? Byske ska vara suuuperhärligt på somrarna har jag hört, eller varför inte Lycklsele? Nära och bra.
Nej, jag SKA få ombord Timmy på ett plan, om det så är det sista jag gör! Där med basta!


Vidare... igår var jag ju på det planerade besöket hos barnmorskan, och inte helt otippat ligger magen över magkurvan.  Mellan det "normala", men över mittlinjen. Mitt bloooodvärde var även lite bättre, men ska fortsätta som jag gör med blutsaft och niferex varje dag så kanske jag kan hålla ögonen öppna längre än till 2100 lagom till nästa sommar.
Hjärtljuden då? Min mamma har en teori om att tjejer har högre/fler hjärtljud äv vad killar har, så jag har ju självklart varit tvungen att jämföra den lill♥ med när lilan bodde i magen. Denna gången var dom längre än lillans, och förra gången var dom högre. Happ, då vet vi.


Buhu, jag vill också ha värme och sol.
Kom även just på vad jag vill att mamma o pappa ska spana på åt mej där borta, Haremsbyxor!!!


Bilderna lånade från Goodle


Bild lånad HÄRifrån




Kommentarer
Postat av: hanna

Ja de där med hjärtljuden pratar min mamma oxå om.. eller okej, gjorde. Hon var säker att de var en tjej i min mage förra gången då tims hjärtljud låg på mellan 150-160 varje gång... och denna har hitills legat kring 145..ååå kan de int ba bli mars så vi få veeeta:))



2011-12-03 @ 12:48:29
URL: http://hannasrosa.blogg.se/
Postat av: Sandra

mmm thailan, lycko dom :)

2011-12-03 @ 16:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0