Jag är ganska DUKTIG!

Näe, attsicken så irriterande när blogg.se krånglar, eller när internet krånglar över huvud taget! Jag har ju skruvat ihop lillans lilla kök från IKEA (köket heter "DUKTIG") och nu går det inte att ladda upp bilder... buhu.
Men jag lovar att det står där, framför TV:n och ganska mycket i vägen, och Timmy ska alldeles strax bära ner det i förrådet tills tomten kommer med det till lillan ♥

Jag ÄLSKAR att bygga ihop IKEA möbler, eller saker över huvud taget! "Piller-göra" är det bästa som finns och det är då jag trivs (nästan) som bäst. Med närmare eftertanke så skulle jag faktiskt lätt som en plätt kunna jobba som typ möbel-montör. Jupp jupp.
På tal om jobb så har jag bestämt möte med Farbror Doktorn imorgon, förmodligen (och förhoppningsvis) blir det sjukskrivning ned till 50% fram till havandeskapspenningen. Hoppas iaf, vi får se.

Nu ropar vist kudden på mej. Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0