Jag ser det snöar, jag ser det snöar

Hejochhå vad det har snöat inatt! Det sista Timmy gjorde innan han gick och la sej var att skotta balkongen, och när jag och lillan steg upp mätte snön i alla fall 3 dm, inte illa. Dock blir min planerade jul-kort-session uppskjuten tills i morgon, men vad gör det? Så länge det är snö med i kortet så.

Våran lilla trio har i alla fall varit ute i snön och busat hela förmiddagen, och efter bara ett litet tag kom även Åke med pappa ut och joinade oss. Vi har åkt rutchkana i snöhögarna, åkt massa bob och hälsat på kaninerna. Och byggt ett.... eh... djur (??) på baksidan huset. Vi planerade även att VÄRLDENS STÖRSTA SNÖGUBBE skulle ta plats på framsidan gården, men det får bli en annan dag.


Lillan och Åke riden på...djuret.


Näsborrar, ögon och öron är på plats.. typ.



Söta små troll ♥










To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0