Jul-städ och Jul-stök

Nu, banne mej, blir lägenheten grundligt julstädad i varje litet hörn och vrå. Ända sedan jag slutade strax efter 11 så har jag virvlat runt som en liten dammvippa här hemma och snart är här så skinande rent att man skulle kunna slicka golvet. Jag ska bara dammsuga och skura det först... Men sen!
Tvättar kläder gör jag också, och alldeles strax ska jag slänga in omgång 5 och 6, och det får mej att ångra på riktigt att vi inte tvättar oftare! Gah, att man aldrig lär sej. Men så länge det finns rena underkläder så...

Sedan återstår bara att packa, packa, packa och städa bilen så är vi ready to go imorgon.

Istället för allt skrot och skräp som låg på hyllan vid ytterdörren har nu några fotoramar fått inta plats istället. Ja, kort är det också i dom förstås, på hela underbara familjen ♥ Som den ser ut nu iaf =)





Jag bara ♥ÄLSKAR♥ bilden på lillan från i sommras! Inte helt oväntat så kom hörntänderna (tänderna brevid framtänderna) ut först på den lilla vampyr-ungen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0