Luciashow av världsklass















Dom små trollen var SÅÅ duktiga! Det sjöngs säkert 7-8 låtar, och med ytters liten hjälp från fröknarna i början av varje låt sjöng dom resten själv. Nästan att man blev lite impad, inte ens jag kan hela "Midnatt råder" =)

Helt opartisk (absolut) måste jag nog säga att lillan var duktigast där hon satt och gjorde nästan alla rörelser till medan resten av hennes årskull bara satt med ögon stora som tefat, haha! Nej, alla var duktiga såklart! Tyvärr beslogtog nog fröknarna lillans lilla lykta innan dom gjorde entré, kan vara så att hon svängde runt med den lite väl våldsamt. Men vad vet jag? Det stog iaf på hennes hylla efteråt.

Nu ska jag fortsätta sticka på mitt mästervärk till jag slocknar. Kanske hinner jag några varv iaf? -gääääääsp-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0