Oh yes

Jag har aldrig haft några speciella "cravings" under mina graviditeter hittils, inte något jag varit extra sugen på som jag inte är annars. Däremot kan jag bli "tillfälligt" sugen på någonting som jag då absolut vill ha på momangen! Det har varit lite jobbigt att bo 7 kilometer från närmaste affär (som DESSUTOM stänger senast 19!!) när jag känner att det skulle sitta gött med en Daimstrut. Jag kan inte räkna på fingrarna hur många gånger jag måstat brassa in till bästaffären i stan (Godishuset) för att jag blivit akut sugen på något =) Jag är heller inte en sån som skickar iväg mannen min, nej jag åker själv! "Vill man ha någonting gjort, får man göra det själv" är mitt motto.

I alla fall så kände jag att det skulle vara gott med en tigerkaka nu såhär på kvällskvisten. Sagt och gjort, nu står den inne i ugnen och är klar om exakt ungeför 11 minuter, njums!
Jag sa till Timmy att jag nog skulle slänga ihop en tiger-kaka smet och undrade om han också villa ha, och han svarade att han inte tycker om att äta bara kak-smet. HAHA, trodde han på riktigt att jag inte skulle grädda den? Fast sockerkakasmet är ju himla gott det också...  hm...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0