så.jävla.gott!

Våran middag idag bestod av potatisklyftor med morötter och palsternacka i ugn, kött, svampstuvning och bea. Så Jävla Gott! Skulle lätt kunna äta det vareviga dag tror jag.
Jag lastade i alla fall på en redig portion då jag var redigt hungrig, men fick åter igen bevis på att magen inte rymmer så mycket man kan tro, och var tvungen att lämna hälften. Jag tror Timmy har börjat få "pappa-syndromet" då han inte var sen att börja gnaga av benet jag lämnat, haha!

Förutom att Timmys ena syster m barn kommer imorgon är det ett besök hos barnmorskan inplanerat, magar ska mätas och hjärtljud ska dokumenteras. Ska bli kul att jämföra lite med när jag var gravid med lillan =)
Nej nu ska lillan få springa av sej kvällsruset hos grannarna =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh det lät magiskt gott :D

Gillade lillans nya säng där på andra bilden, jag kan hjälpa till och bygga ;)

2011-12-03 @ 16:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0