Snart helg...

Usch, fy och blä för måndagar! Tur för mej att mina arbetsdagar är ganska barmhärtiga efter nedgången till 50%, halvtid känns alldeles lagom. Kanske 50% för mycket...?


Här nedan har jag tagit kort på lillans allra minsta body, samt storleken hon har på sej i nuläget. Hur sjukt?



Imorgon är det lucia på dagis
, och helt i sin ordning så har dom såklart anordnat luciatåg på dagis. Jag har just resat kameran på 523 bilder då den var knökfull, så nu måste jag skynda mej att framkalla mina bilder innan Timmy får för sej att omformatera datorn igen. Som förra gången -mutter och morr- .
Moster Maya har lovat att hon ska komma och titta imorgon också, och självklart ska det både filmas och fotas. =)



Hittade en bild på alla lillans två kusiner på hennes mors sida från i somras, tror jag? Längst bak står Ida med lilla Noel, det är bara jag och brorsan som kastbytt barn. Med andra ord håller jag lilla Wilma och Kim lillan =)

 

 



Kommentarer
Postat av: hanna

Helt galet hur små dom varit!! :) Ja har oxå haft fram o kikat på kläderna Tim hade på bb.. o jisses så pluttit:D

2011-12-13 @ 09:45:35
URL: http://hannasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0