Söndag

Igår kom Sandra, Emil och lille Elis å joinade oss till middagen, och inte helt fel så blev det TACOS! Hur gott som helst var det oich om det är möjligt så gjorde jag det lite trångt för lill♥n där inne =)

Som vanligt kom den där historien om då jag och Emil vann tacotävlingen vi hade första året i gymnasiet på tal, och som vanligt så tror inte Timmy ett skvatt på att jag faktikst åt 8 st tacofyllda pitabrö´n. På något vis tycker han det är konstigt att jag kanske, kanske får i mej endast två stycken nu och vräkte åtta då, men det var ju en tävling. TÄVLING! Då måste man ju vinna!!

Iaf så spelade vi Talisman efter vi lagt undan småttingarna, och det var såååå nära att jag skulle vinna. Var uppe två gånger och kampades mot "bossen" men han vann helaa tiden så det enda som hände var att jag fick mindre liv och fick åka ner till start typ. Ovärt. När jag förlorade andra gången så gav vi upp och sa att det blev oavgjort, fast jag tycker ju att jag skulle fått vinna =) Klockan var i alla fall över 00.00 när dom begav sej hemmåt och faktikst var jag vaken hela tiden, hur grym är inte jag?! Tokgrym.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du var tokgrym ja :) haha vart en utdragenspelrunda, vo var hurtiga som höll ut!

2011-12-18 @ 17:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0