Sortering på G

Jag har tvättat/sorterat lite barnkläder idag, var storlek för sej ligger det nu i påsar (ska köpa plast-lådor. Nån gång) Det känns alltid lika sjukt när man tar fram och tittar på dom allra minsta kläderna i stl 44 som lillan hade i början, och ändå var hon en ganska "normalstor" bebis på 50 lång och 3420 gram (pjuh, tur att hon kom dryga 2 veckor tidigt=))

Imorgon måste jag komma ihåg att fota någon mini-body och jämföra med lillans nuvarande stl så man får se den verkliga skillnaden. Hon kommer att kännas såå stor när lill♥n kommer =)
En annan sak jag fick svart på vitt är hur mycket ROSA kläder det finns! Jag och Timmy har alltid varit duktiga på att köpa "unisex" kläder till lillan, men förutom kläderna vi köpt är det nästan bara rosa kläder. Rosa med Hello Kitty. Hurrgatta, jag ryser när jag ser den gräsliga kissekatten, men den finns verkligen på ALLA barnkläder just nu. Inte många plagg går att hitta utan henne. Inte många barnsaker över huvud taget, helt sjukt vad den kissen tagit över.


Nej, nu ska jag och babyyy se Final Destination 5. -Sniff sniff- luktar här popcorn?

Kommentarer
Postat av: hanna

jaa ja ska försöka bli bättre.. :) jo haha hur livat de än är så bli de verkligen helstilla när nån annan lägger dit handen=P nope ja jobbar inte, va tänkteru?=))

2011-12-12 @ 06:35:55
URL: http://hannasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0