Vars?

Altså, jag skrev ett helt inlägg igår innan jag gick och däckade, men av någon anledning så vill inte blogg.se visa det fastän det var helt barnvänligt och utan svordomar...

Jag byggde i alla fall ihop lillans kök igår och nu står det nere i källaren i väntan på lite omslagspapper och att tomten sa komma och hämta det.
Kul är det i alla fall, att bygga ihop IKEA möbler, altså. Jag ÄLSAKR pillergöra och när man får använda hjärnan och mina enorma muskler lite. Jag kanske skulle slå mej på att bli IKEA-montör?


Var förresten hos Farbror Doktorn idag, eller snarare Tant Doktorn då den (det?) var kvinnlig, och jag ska börja jobba halvtid from imorgon. Känns för jävla bra kan jag säga! Ännu bättre känns det då jag tänker på att det bara är dryga månaden kvar tills jag blir hel-ledig, och för att gå ytterligare några steg känner jag mej alldeles gå-på-rosa-fluffiga-moln lycklig när jag tänker på att lilla bebis är här snart =) Allting rullar på ganska bra just nu, med andra ord FÖRUTOM att jag inte hittat lotten med 100 000:-/månaden i 25 år än! Vars tusan håller den hus??


Lillans lilla kök =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0