Brrr!

Brr, vad kallt det blåser idag! Blev riktigt avis på lillan som låg och soc så gott i vagnen med både filtar och termo-åkpåse. Jag skulle lätt byta.

Puh, jag är helt död! Skit i alla gym med aparater för 10-tusentals kronor, powerwalkning 1h 15 min med barnvagn i 10 cm snö is the shit!
Jag skulle inte tacka nej till en chokladkaka nu dock, för att jämnställa balansen då.
Eller lite Nutella.
På sin lediga tid jagar lillan helst av allt kattsvansar.
Lillan har fått låna en stickad tröja + mössa av lilla Noel som våran duktiga "morster" Britt-Marie gjort. Noel kan inte riktigt fulla ut dom än, och dom passade ypperligt till lillan så det säger vi inte -Nej, tack! till.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fin den var sticketröjan:)

2011-02-24 @ 00:33:27
Postat av: Mormor Eva

Hej på Er!

Himmel vad fint hon har stickat Britt-Marie, den passade ju alldeles utmärkt på lilla Gull Luna, så himla gullig mössan var på henne, men allt blir ju

förståss fint på henne, lilla Luna.

Kramar till Er från oss i Malå

2011-02-25 @ 08:09:42
Postat av: Jenny

Ahhhh vad toksöt hon är er lilla tjej!!

2011-03-03 @ 19:01:10
URL: http://strogsouls.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0