Dunka Dunka Dunka!

Gaah! Mitt huvug väger två ton. Minst!
Voj voj voj. Huvudet spränger direkt jag försöker mej på en böjning av mer än 10 grader och bihålorna bränner när jag snyter mej, likaså om jag försöker mej på en "indragning". Men vad göra? Jag kan ju inte liksom bara låta det rinna... Usch, jag befinner mej inte i mitt esse just nu.
Bilden lånad HÄRifrån
.
Envis, eller kanske bara korkad, som man är så begav jag mej ändå till stallet för dagens ridtur. Det blev enkelt idag. Enkelt och inga som helst krusiduller. Trav över några cavaletti och galopp över upphöjd bom. Pang bom! Busenkelt.
Oopsi, ser att jag stavat galopp fel... jag skyller på förkylningen!
.
Jag bjussar på en bild från i Julas. Då var men åtmistone frisk! (tills vi åkte på vinterkräkisen, vill säga)

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: haha. ja det är väldigt kul med galopp. det är iaf väldigt skönt att man inte behöver ha någon snygg stil eller få hästen att gå i perfekt form. :)

2011-02-08 @ 19:40:13
URL: http://sofiacamming.blogg.se/
Postat av: Ella T

SV:är det du som ritat bilden till bloglovin? fint i ala fall =)



Jag gick runt på lie bloggar och sökte på google så hittade jag den ;)

2011-02-09 @ 07:24:12
URL: http://frommiitoyou.blogg.se/
Postat av: Jennie

Usch och fy och blä för förkylning och sjukdomar!



Hoppas ni kryar på er och blir bra fort igen.



Kram

2011-02-09 @ 08:56:31
URL: http://borjanparesten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0