Oboý Dark

Bilden lånad HÄRifrån
Idag har varit en bättre dag. Allt gick enligt "planerna", och vi kan andas ut lite.
Var tvär inne på Willys och haffade åt med Oboý Dark som jag länge velat prova. Lämpligt att dom ställt upp ett torn av dom just där swischade förbi annars hade jag varit ett paket Oboý Dark intense cocoa taste fattigare! Inte för att det skulle gjort särskilt mycket då smaken inte var den bästa... det smakade mest kakao. Jag kan egentligen inte direkt klaga, det smakade som det står på förpackningen.
En poäng av fem möjliga får den. Om Timmy frågar så får den fem då jag envisades om att ta den när han, lite förnuftigare, ville ta den vanliga.
Svinkallt är det enda jag kan säga om Flurkis idag. När vi åkte imorse stod mätaren på -29,3 grader, och om jag inte hade haft en sån sammanbiten min hade jag garanterat börjat hacka tänder. Brrrr!
Vilken tur att den sjunkit till bara -22 grader, annars hade det ju varit kallt att rida idag...
Stallet nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0