From scratch!

Emil och Sandra med magen kommer hit ikväll för spelkväll. Wii, det är så kul att spela spel. Det borde man göra oftare. Minst en gång om dagen!
Förmodligen kommer Ticket to Ride fram. Eller Phase 10 (om jag och Sandra får bestämma), men jag tror först och främst vi ska spela ett spel jag och Timmy fick av brorsan med respektive
-Atmosfear.
Jag vet ingenting om spelet förutom att det både är en vanlig spelplan och och DVD-skiva till. Det kan ju bli lite spännande.
Dit jag egentligen ville komma var att jag har gjort egen chokladpudding kvällen till ära. From scratch!
Jag har varvat med min egna hemmagjorda chokladpudding (mäkta stolt) och vaniljkräm, hoppas det blir smaskens!
Om den inte blev god så har jag köpt den på ICA och har ingen aning om varför den blev dålig trots att jag blandade i mjölken som det står på förpackningen.
Sådärja!
Min lilla Älskling♥

Kommentarer
Postat av: lillasyster!!

Ändrade planer! Börjar redan på onsdag! Så jag kommer på tisda till ume. Skulle va rätt gott att smaka din goda chokladpudding någon dag :)

2011-02-16 @ 18:09:14
Postat av: Carolina - S.Assla

Fy tusan vad gott det ser ut haha!

Grymt cool header :)

2011-02-16 @ 20:44:29
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Carolina - S.Assla

SV; haha! Trodde du menade mitt hästgodis, så jag började undra om du verkligen åt det haha!

Men jaja, åter till chokladpuddingen. YAM! ;)

2011-02-16 @ 22:39:28
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Chkladpuddingen var magisk! haha det var iaf nära att vi fick bestämma :) Det blev ju bra med talisman även, vi blev ju alla vinnare eftersom ingen hann vinna :D

2011-02-17 @ 01:24:11
Postat av: Sanna

haha det spelet har jag hemma hos pappa :D det är skit läskigt när man blir "instängd" för man kan inte stänga av spelet förens man har klarat det :o fast rätt roligt :D

2011-02-17 @ 09:55:51
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0