Irritationsnivån är hög

Altså va??!
Nu blir jag fan lite irriterad.
Tidigare idag var jag ju som sagt in en sväng till stan där jag bland annat fixade ny internetdosa (en sån där stor fick jag, som jag inte borde kunna slasa bort), och nu när jag tänkte inviga den så säger den att jag slår fel kod. WTF? Slår koden igen och en tredje gång, sedan låser den sej. Väldigt konstigt med tanke på att jag slog den inte mindre än två gånger när jag skulle välja kod.
Inte lätt att logga in på SWEDBANK med låst dosa, så ja, jag måste väl köra in en gång till då.
-En hel drös med fula svordomar-

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha! Nä, är det sant? Stackars dig. Förstår hur frustrerad du måste känna dig. :p Kram

2011-01-31 @ 16:56:10
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ni har otur med internetdosor, förstår irritationen! Hoppas det löser sig :)

2011-02-01 @ 12:29:18
Postat av: Sandra

Ni har otur med internetdosor, förstår irritationen! Hoppas det löser sig :)

2011-02-01 @ 12:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0