Organiserad, som sin mor! iiironiii

Idag har lillan imponerat genom att visa en lite mer organiserad sida av sej själv, hon har nämligen sorterat garderoben -Helt själv!
Dock måste hon vara ganska missnöjd med sina klädombyten, för det mesta åkte ut.
Förutom att ha sorterat klart lillans garderob (översättning: lagt tillbaka allting igen) så har jag ridit Teo. Idag red jag dock i dagsljus och kunde faktiskt se grenarna som låg snö-böjda rakt över ridvägen. I ansiktshöjd, naturligtvis. Annat var det igår då vi red ut i bäckmörker, och det enda ljus som fanns var på S pannlampa och månen. Om hon sa: "Ducka!", så var det bara att ducka i blindo, annars riskerade man att få en grankvist full i snö mitt i nyllet.
Ridturen idag gick i alla fall bra. Han blev aningen "het på gröten" när vi vände hemmåt, men det tog inte lång stund innan han fick finna sej i att trava i min takt istället för hans försök till vinnande varmblodstrav =). Lite småsur blev han nog, men han får allt vänja sej!
.
[Här ska det ligga någon bild på Teo som jag tog idag, men dom blev alla väldigt orättvisa så det får vänta tills imorgon]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0