"When I get sad I stop being sad and be AWESOME instead. True story"

Jag börjar helt seriöst bli orolig över min hälsa. Fiskminnet, i alla fall. Nog vet jag att jag är aningen tankspridd ibland, men att det var så illa... voj voj.
Idag när jag hade handlat och skulle svänga in till vägen mot Flurkis så fortsatte jag helt enkelt rakt fram istället. Det tog längre än ok innan jag kom på mej själv och kunde vända, och på vägen tillbaka körde jag förbi korsningen IGEN(!) och inte förrän jag var tillbaka vid affären verkade hjärnan registrera att jag vist redan hade handlat.
Det är inte lätt när det är svårt.. men hem kom jag ju. Så småningom.
Imorgon är det en väldigt speciell dag! Det är vad jag försöker intala Timmy i alla fall, för det är han som fyller år. Han tycker inte om födelsedagar. Inte firandet av dom i alla fall, speciellt inte hans egen. Om han fick bestämma skulle vi strunta blanka fan i födelsedagar =), men när jag började göra smörgåstårtan blev det andra bullar! Plötsligt kunde han knappt vänta tills imorgon, och jag fick slå lite på hans fingrar för att han skulle hålla sej borta och inte börja norpa i förväg. Dessa män!
Jag kommer att förvänta mej en synbar mognad i hans beteende imorgon!
Jag och Älsklingen i våran förr-förra lägenhets inflyttningsfest
.
Förutom världens goaste smörgåstårta har jag även bakat choklad/hallon/dumle/tiger(grrr)-muffins och biskvier. Hur duktig har inte jag varit idag? Vavavavava?

Kommentarer
Postat av: Marre

sv: tyckte faktiskt att den var bra, mest pga effekterna :)

2011-01-02 @ 22:08:20
URL: http://sakermanser.devote.se/
Postat av: bitterfittan

grattis till honom! (:

2011-01-03 @ 12:28:37
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: lillasyster

SYND att du inte får äta dina kakor ;)

2011-01-03 @ 12:31:36
Postat av: Anonym

Maya... nu är du bara dryg =)

2011-01-03 @ 12:58:38
URL: http://siemprealgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0