Ooopsi!

Som dom två hjältar vi är somnade jag och Mli helt slagna igår efter filmen. Vi såg "Just go with it", och den passade absolut in bland toplistan på skummaste filmerna. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den... väldigt påkostad för att vara så kass passar kanske in? Närmare än så kommer jag inte...
·
Eftersom Mli och lilla Vanessa skulle åka hem idag så passade vi på att svalka oss i polen innan lunch. Det behövdes kan jag lova, vattnet var så varmt att till och med Timmy the badkruka badade. Han och lillan var i vattnet innan vi andra (jag mli och mimi-mli) ens hunnit ut, och för att visa lite ytterligare att han tyckte vi var sega så puttade han i mej direkt vi kom ut -mutter-, tur för han att det var varmt i vattnet, annars hade han åkt på smocka! =)
Tänk att lilla Vanessas stora vattenskräck gick över så fort !! Allt som behövdes var tydligen lite Luna. Och en pool.
Vi har också hunnit med en en mycket roligare variant av Phase 10 där vi gjorde 20 egna faser istället för dom 10 som finns med i förpackingen. Klurigt värre blev det, kan jag lova =)
Tack Mli och Vanessa för denna helg och Välkommen tilbaka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0