Umeå Wheels

Då var detta årets Wheels över och man kan åter igen skratta sarkastiskt åt deras värdelösa planering. Deras så kallade mycket smartare lösning på "raggarrundan" gick genom E4:an och sedan vidare till Storgatan. Bara storgatan tog närmare timman att köra -en väg! Mellan rödljusen på E4:an hann man med minst 5 stopp och jag tyckte minst sagt synd om alla långtradare, taxibilar och ambulanser som kom körandes i jobbsyfte. Frustrerande!
Som tur var fanns det ju många, många fina bilar att titta på och tokigt folk att lyssna på, höhö, och ett neutralläge i växelspaken var pricken över i:et.
Jag hade fullt upp med att ratta den enorma  bilen med noll komma minus noll servo så jag hade inte tid att knäppa så mycket kort, de bilder jag lyckades ta var väldigt osmickrande bilder på bilen jag körde och några on-the-road (slänga-ut-armen-o-ta-ett-kort) bilder. Det får vist duga. Tyvärr fick jag inga kort på den snygga amazonen som kom körandes då och då för jag hade fullt upp med att vinka åt shaffören som vist var en gammal bekant =)
·
Sänka bilen kanske?
Min styrarbil =)

Det är detaljerna som räknas! The växelspak
Jag hade en hysterisk rolig kväll! Bland annat hade vi Eddie Meduzas basist i baksätet (som även var helt 100% på att jag var Linda Bengtzing och kallade mej "Linda" hela kvällen. Att alla andra kallade mej Moa sa han var en undanmanöver från all press... tja. Varför inte?) ,jag var den enda som var tvungen att visa leg då vi gick en snabbis till Sjöbris och livemusik och sist men inte minst kommer alla underbara bilar och människor man träffat. Haha.
Klockan var inte mindre än ca 02.30 då alla var nöjda och glada så vi kunde ratta hemmåt för några timmars sömn -gäsp-
Idag har vi varit på Leos några timmar, och om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte vem som hade roligast -Vi eller barnen? Dit blir det absolut någon(ra) fler gånger! Hoppas bilderna säger mycket för mera orkar jag inte skriva
·
Joo, vi har hunnit ta oss ett dopp med.

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej allt bra idag?:)

Just nu har jag en tävling där du kan vinna en ansiktsmask+bodylotion från sthlmsgruppencosmetics! tävlingen avslutas om 5 dagar och jag utser 10 vinnare så oddsen till att vinna har aldrig varit högre!

Intresserad? klicka då här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/july/vinn-ansiktsmask-och-bodylotion.html#comment

2011-07-05 @ 09:34:30
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0