Sussilull

Jag och lillan har just vaknat från hennes sovstund, jag joinade henne där lite på slutet och jag hade gärna fortsatt sova en liten stund till -gäst-... Men Luna is the boss och hon bestämde att vi skulle upp och jag gör precis som hon säger. Eller som jag tror att hon säger i alla fall.

Jag tittade just på lite gamla bilder och hittade en dö-läcker (verkligen) bild på mej från naturbruks-tiden, haha, det var tider det! Jag skulle lätt gå om alla tre åren, förutsatt att det var samma klasser och samma lärare, förstås.
Plus att jag skulle få min älskade ponny tillbaka♥

Kommentarer
Postat av: hanna

jaa eller hur ja skulle oxå gå om, om allt var som då. som du säger, samma lärare, samma klasskompisar o allt :) de är verkligen nått man aldri glömmer :))

2011-06-21 @ 14:40:47
URL: http://hannasrosa.blogg.se/
Postat av: Moster Ida

Moa,du e verkligen hot på första bilden! Haha! Ååååhh lilla Prisma....men nån gång i framtiden kanske d kommer en lika fin poa häst o bor hos er,vem vet :) Puss!

2011-06-21 @ 15:11:23
Postat av: Sandra

haha det är inte lätt med lillcheferna, dom har så starka viljor :)

2011-06-21 @ 16:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0