Behärska din vrede och du fattar kloka beslut.

Åh, så otroligt I.R.R.I.T.E.R.A.N.D.E. när datorn inte vill som jag vill! Man tror att man inte är så fullt beroende av den jäveln men när det väl kommer till kritan så visar det sej att man är datanörd ända ut i fingertopparna. (ända ut till nagelspetsarna om jag haft några)
Nåja, så länge ingen får ont av att jag ordbajsar här lite (a lot) gör det väl inget?

Idag har vi i alla fall gått Mount everest igen, och tro mej -idag kändes det fan som det! Jag trodde benen skulle ge vika halvvägs uppför jävulsbacken, svetten rann och jag flåsade värre än ett fullblod nykommen från banan. Puh! Isa trippade på brevid oss och verkade inte ha märkt någon märkbar skillnad i marklutningen och fortsatte därför i samma raska takt. Det var bara för mej att hänga på!
Jag har hittat en personlig coach alldeles for free!
Ovan: En nyvaken och glad liten skitunge =)
Åh, just det. Som pricken över i:t på vår promenad så lyckades jag på något vänster fälla krokben för mej själv idag.
Lite lättad över att gå i nerförsbacke istället för uppförsbacke längde jag på steget lite, och när jag kände mej som hurtigast (solen lyste i ansiktet, lillan sov i vagnen, hunden sprang glatt vid min sida) så hakade skorna plötsligt ihop sej och gillrade en livsfarlig fälla! Jag hade med all säkerhet ramlat raklång i marken och tryckt in min näsa i hjärnan om jag inte haft mitt järngrepp om vagnen, så istället föll jag bara ner på knä, slog pannan lite i "styret" och hasade efter vagnen dryga metern.
Det måste ha varit en vacker och inspirerande syn, men tyvärr verkade ingen ha sett mej. Det vet jag tack vare mina blixtsnabba reflexer som kastade upp mej samtidigt som jag spanade runt mej likt en hök i flera sekunder.
Kraakraaa!

Kommentarer
Postat av: melinda

sv:samma här, eller det skulle ju vara kul att bo i new york, men de kommer nog aldrig hända.. :P

2011-03-16 @ 18:08:29
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha! Tänk att första reaktionen när man ramlar alltid är att kolla så att ingen såg... först när man försäkrat sig om det börjar man fundera på om det gjorde ont eller inte. ;)

2011-03-16 @ 18:52:45
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0