Då var domen fälld...

Jaha, då var det klart. Jag blir en glasögonorm.
Jäg och lillan är just hemkomna från Ajaur där det huvudsakliga syftet var att kolla min syn, men vi hann med både Dollarstore och lunch med Diana innan vi var tvungan att åka hem så Maya skulle hinna på jobbet. Två stycken tidsoptemister i bilen slutade med att vi anlände till Malaga-skylten drygt 10 minuter innan hon började, men hon hann nog. tror jag.
 
I alla fall... Tydligen så bör jag undvika att köra bil tills jag fått tag i mina glasögon. -mutter- Jag har väl länge anat att det egentligen borde  sitta ett par bågar på min snok, men att det var så illa fanns inte någonstans i mitt huvud. Och det värsta är att jag förmodligen orsakat det själv när jag sitter och ritar, målar eller stickar en längre tid med en hög grad stirr-koncentration i blicken. Pauser ska bli mitt nya mellannamn!


Frågan är nu, vilka bågarr??





Kommentarer
Postat av: Linn

Jag röstar på dem längst ut till höger på övre raden. Perfect fit! Hur länge blir du kvar i Malage då? :)

2011-03-31 @ 17:18:40
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com
Postat av: Sandra

Oj, det var månag finba bågar du hunnit prova ;)

2011-03-31 @ 21:09:04
Postat av: Augustkjersti

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-06-10 @ 08:44:14
URL: http://augustkjersti.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0