En väldigt produktiv dag

Idag har jag flängt runt mest hela tiden, jag. Den började redan vid halv sju då jag blev väckt av lillans babblande. Vet inte vem hon pratade med, men hon verkade ha väldans roligt i alla fall. Jag försökte så osynligt som möjligt tjuvgnutta lite på henne, men jag blev tagen på bar gärning med en gång (vilka falkögon hon måste ha, altså) och då var det bara att kliva upp. Så länge hon inte vet att man är vaken brukar hon roa sej själv gansla duktigt =)

När hon tog sin första lur vid nio någon gång så smet jag iväg till Stan och där har jag spenderat ungefär halva min dag. Jag har bland annat stått och dreglat båda innanför och utanför Indiska, Kappahl, Lindex och Gina och drömt om vad jag skulle göra om jag vann 27 miljoner på V75. (Jag skulle ge allting till välgörenhet my ass.)
Men det jag gjort på riktigt är att köpa underrullar och tråd till syrrans symaskin då det står uppfållning av gardiner på kvällens schema.
Det som också stog på inköpslistan idag var en doppresent till Mli och Kristers lilla Nessa Nis, och det kan jag checka av nu. Nu återstår bara inslagningen, och det är ju det som är det roligaste! Tja, tätt följt efter öppning av paket i alla fall.
Timmy himlar alltid med ögonen när jag kommer hem med ett paket. Han vet att jag alltid svarar "Jaaa" om kassörskan frågar om det är presenet. Men det är det ju. Till mej.



Kommentarer
Postat av: Linn

Bertan finns kvar! Hon väntar på dig mitt på vårt vardagsrumsgolv om du vill vinka av henne. :p Dock åker hon nog ut ganska snart efter att vi har kommit hem igen. Åtminstone till förrådet. Kram

2011-03-05 @ 22:22:51
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0