Jag har blitt Faster!

Inatt klockan 01.55 fick sej lillan sin första kvinnliga kusin från sin mors håll. Hon väger 4 kg och mäter 53 mogna centimeter (citerat från ingen annan än den stolta fadern). Ett riktigt litet underverk! Såå jätte fin, och nu kan jag verkligen knappt vänta tills jag får snusa på det lilla huvudet,  hålla dom små fingrarna och bita på dom små fossingarna. =)
Det är som ett mirakel
när ett barn har blivit fött
- ut kom en liten mänska
som ingen förut mött!
Ett spädbarn är så vackert
och dess doft helt underbar.
Och det är nåt visst med blicken
som är så sällsamt vis och klar.
Från den stund man tar emot det
blir inget mer detsamma.
För ett barn förändrar livet
för sin pappa och sin mamma...
Ett sånt hav av ömsint kärlek
som plötsligt växer fram
för detta lilla under
som ännu vägs i gram.

Lillan endast tre dagar gammal♥

Kommentarer
Postat av: Mitt Liv

hej allt bra ? :D

2011-03-25 @ 19:23:05
URL: http://justhewayim.blogg.se/
Postat av: Mitt Liv

SV: skönt att höra , vad har du gjort idag då ? :D

2011-03-26 @ 17:30:48
URL: http://justhewayim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0