Sooooolsken!

Söndag idag. Om jag hade arbetat och tjänat in storkosingen som vanligt hade jag försökt ta vara på den här dagen in i det sista innan Måndagen kommer klampandes. Som tur är så är jag fortfarande mammaledig med lillan och inga planer att gå tillbaka till jobbet detta sekel. I alla fall ska jag försöka vara hemma så länge som möjligt, och bara tanken om att gå tillbaka till jobbet får det att knyta sej i magen. Hurrgatta! JAG VILL INTE!
Nog om det. Jag ska nog ta ut förtidspension.
Våran söndag har för övrigt förgyllits av finbesök i form av Karin, Jimmie och lilla Elmer. (om lilla Elmer försätter att växa blir det snart Elmer, Jimmie och lilla Karin höhöö)
Vi passade på att vara ute i fina vädret såklart, och fy tusan(!) vad slut man blir. Lillan däckade som en säl när vi kom in och jag skulle gärna göra desamma om det inte vore så att vi gärna vill ha middag ikväll med. Huhu vad jag saknar att bara kunna kila över till MAX och götta i sej Max-Mål och Cola. Mmmmm....
(Okej. Timmy lagar maten idag men det är Simpsons på TV...)
Elmer drar lillan i pulkan. Eller håller i snöret, rättare sagt.
Nedan: Här ligger Maoui och solar sej.
Neeej, vänta nu. HÄR är Maoui.
...och Eiya som just fått syn på en vovve.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka små sötisar!Vi har oxå varit ute idag,fast vi ha gått i 2 omgångar,riktigt skönt o det känns i kroppen! Katterna ser ut att må gott dom oxå i solen =)

Å än har vi inte blivit fastrar.....

2011-03-13 @ 16:38:27
Postat av: Karin Fahlèn

Tack själv för en toppendag:) Det tar på att vara ute, synd bara att Ebbe inte ville somna:)

2011-03-13 @ 16:44:03
URL: http://roligatider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0