Crap

Usch, fy och blä, vilken vidervärdig biltur det var igår! Jag fick plötlsigt en väldigt, VÄLDIGT intensiv hosta, vilket resulterade i att jag väckte lillan stup i kvarten samt var nära att kväva mej själv stundvis. Inte alls så jätte trevligt. Efter drygt en timme började jag även känna mej febrig och huvudvärken var ett faktum. Uäk!

Men vi kom fram levande, allihopa. Jag cyklade hem med Stacha till Johanna, och plötligt kändes hennes stora Salukis väldigt små. När man haft en långbent Stacha i ter veckor känns alla hundar man måste böja på benen för att klappa väldigt små. Haha, så sjukt.


Idag är det i alla fall dags för lilla Noels dop. Jag och Ida ska alldeles strax åka iväg och garnera lite tårtor och annat strunt. Lot to do.

Jag bjuder på några gamla bilder från förra sommaren. Tänk vad tiden gått....



Kommentarer
Postat av: lie

Sv, Hehe ja lite epilepsi varning är det allt på den rörliga bilden.

2011-05-14 @ 09:10:49
URL: http://lievoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0