Hej då kisse-katterna...

Då var dagen D här. Dagen då mina bortförklaringar och ursäkter tagit slut och mina små kisse-katter ska få prova sina vingar utanför balkongen utan vare sej selar eller koppel.
Hej då, Eiya och Maoui. Kom snart tillbaka...
Det tog inte lång stund innan Eiya brassade iväg och skuttade halvvägs uppför träden (ojoj, vad är nummret till brandkåren?) och det tog kortade stund innan Maoui hakade på, dock i markhöjd.
Jag, lillan och Stacha tog oss en timmes promenad och när vi kom tillbaka låg Maoui längst upp på balkong-trappan och solade medans Eiya låg strax nedanför. Det bådar gott. Jag hoppas dom håller sej inom synhåll dom första dagarna i alla fall, annars kommer jag att knaga fingrar i oro. ♥
_____________________________________________
Kissekatterna har varit ute i några timmar nu,  men båda två har kommit in två gånger för lite mys och käk. Hm! Jag som hade förberett mej på att dom åtminstonde skulle vara borta något dygn första gången. Inte mej emot!

Kommentarer
Postat av: Moster Ida

va skönt att det går så bra!vi kommer snart o vållgästar :)

kramis

2011-05-02 @ 13:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0