Lunch är underskattat

Förut (dvs utan min tjockis-mage) så var det inte helt ovanligt att jag gick en hel dag utan att äta någonting. Det gick liksom av bara farten och det var inte förrän jag kom hem på eftermiddan som jag insåg att jag nog borde stoppa nånting i magen.
Nu har lunch, 2 mellanmål, middag, kvällsfika och morgonfika blivit något jag helt enkelt inte kan vara utan om jag inte vill riskrera att förvandlas till ett elakt moster med blodsockerfall. Idag skulle det bli ett elakt monster med blodsockerfall som är i behov av en dusch.

Dagens stackars lunchminuter spenderas just nu i Emil och Sandras lägenhet och jag har just tryckt två Gorbys (njum) och två glas vatten. Emil och Sandra är inte hemma och vars jag än vänder huvudet känns det som att jag snokar och spionerar =) "Det finns frukt i vardagsrummet", var det sista dom sa innan dom stängde dörren efter sej, och jag håller just nu på att äta upp min andra clementin innan jag ska bege mej igen.
Jag är gravid, jag behöver mina vitaminer !


Här är Emil. Han är lite mer normal är han ser ut.

Kommentarer
Postat av: taisrose

2011-11-10 @ 12:34:05
URL: http://roset.blogg.se/
Postat av: Emma

allt bra idag? :D

tycker din blogg är grym!! lust att göra ett bloglovin byte? :D

2011-11-10 @ 18:20:57
URL: http://daghjort.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej! Vilken är sin absoluta favorit låt? :D KRAAAAAM

2011-11-10 @ 18:43:17
URL: http://shaakeit.blogg.se/
Postat av: Anneli

Haha.. jag känner igen de där.. :) jag åt typ HELA tiden.. :) Men gott är det, åsså har man ju faktiskt en ursäkt till att göra de.. :)

2011-11-10 @ 20:45:23
Postat av: Sandra

Snoka på, det är bara roligt att du vill hänga här! Haha helt rätt, du ska ha vitaminer till bebben :D Har skickat kommentarer om havandeskapen :)

2011-11-10 @ 23:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0