Men JAAAAA!

Det låg ett ensamt litet brev i våran brevlåda idag, på det stog det "Försäkringskassan" med läskiga bokstäver... Det var med en klump i magen jag slet upp det och läste:

"Försäkringskassan har beslutat att du har rätt till hel havandeskapspenning för de dagar du inte arbetar"... bla bla bla..."i ditt fall beviljar vi graviditespenning då dina arbetsupgifter i kombination med dina särksilda besvär gör att du inte kan utföra ditt arbete" Hell yeah!

Relativt fort gick det också tycker jag, bara lite mer än en vecka tog det from att jag skickade iväg det och inte har det ringt någon surtant som det gjorde förra gången heller. Det är nästan att FK får ett liten brons-stjärna i kanten.

Nej, så långt går jag inte.


Nu ska jag gå och studsa lite på ställe känner jag!

Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt! :)

2011-11-30 @ 17:55:18
URL: http://friiiiiiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0