Stormöte

Har just kommit från "Stormötet" på dagis, om inte det är vuxenpoäng så vet då inte jag! Några vettiga saker blev i alla fall sagda, dock inte av mej, och det mesta blev lite mera klarsynt. Det är ju bra. Tycker det känns lite svårt att veta vad som förväntas av mej som förälder på ett föräldrakooperativ...
Nog om det.

Jag har kikat runt lite bland mina gamla inlägg om förra graviditeten och hittade en bild på Luna inuti magen när det var 3 veckor kvar till beräknad partus. Jag minns hur enorm jag kände mej, och ja, det är typ storleken på magen jag har idag. Nästan i alla fall. Detta bådar inte gott =)



Ingen som vet...
("strecket" på 2:a bilden är från strumpbyxorna. Att dom ska varas å tajta =))
Sexiga trosor hade jag i alla fall på båda korten. Vilken tur!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Du växer ju så de knakar juh! :) Ska bli spännande att se dig nästa gång vi ses.. :)

2011-11-22 @ 21:32:38
Postat av: Moster Ida

Finmagen!!!Ja otroligt ändå hur magen formar sig till o tillbaka :) Pok

2011-11-22 @ 21:43:46
Postat av: Anna K

Så underbart fin mage du har och även hade! :) Hoppas allt är bra, ses snart hoppas jag!! :)

2011-11-23 @ 07:43:23
Postat av: sandra

Denna bebis kanske kommer ännu tidigare? :D

2011-11-23 @ 11:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0