Uäääääk!

Usch, jag hade nästan förträngt helt hur jobbiga dom där havandeskaps-papprerna var att fylla i... efter nästan två timmars ordknåpande känner jag mej inte ett dugg klokare. Det är alltbra nog tur att jag får lite hjälp med fanskapet, så nu ska jag skicka iväg det jag skrivit hittils och förhoppningsvis få tips, råd och tillägg tillbaka.
Snälla du där uppe, låt det gå igenom!

Måndagar är bra dagar, då hinner jag rida innan jag hämtar lillan på dagis och det är ju alltid trevligt med lite ljus. Kusen ser inte lika många spöken i dagsljus heller =) Bara plus.

På tal om julen så har jag inte köpt en enda julklapp än. Känns förjävla bra, bara jag inte tänker på att det snart bara är en månad kvar... jag ska i alla fall planera in en tripp till IKEA snart, förmodligen 1:a helgen i dec, för att köpa bla ett litet kök åt lillan. Med diverse prylar såklart. Timmy är nöjd så länge han slipper följa med, vad är det egentligen med killar och IKEA?



Kommentarer
Postat av: Hanna

Nästa helg har vi nog inte nått planerat :) Men ja tro ja avvaktar me att säga bu eller bä då detta hus just nu dras med magsjuka... bläää inte kul alls o ja längtar verkligen tills den ger sig iväg! ja hör av mig såfort den drar:) Hm haha ja har två Moa nummer, vilket är ditt, de som börjar på 076 eller 070? :P

2011-11-09 @ 19:57:08
URL: http://hannasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0