YES!!!

ÄNTLIGEN har jag hittat en syskonvagn som fallit mej i smaken! Var på Barnens Hus idag och provkörde en Bozz-vagn, hur jäkla smidig som helst var den och hade stora, svängbara hjul fram, sittdelar helt oberoende av varnadra och DESSUTOM kan man ha sittdelarna åt olika håll. Tummen upp för det!

Jag har sökt efter en vagn man kan justera sittdelarna som man vill hur länge som helst känns det som, och antingen har vagnarna haft BARA 3 HJUL (never ever) eller mini-mini hjul fram (också never eeeever). Lillan vill ju absolut defenetivt sitta och titta frammåt, och när liggdelen tas bort så den lill♥ ska sitta vill jag ju ha han/hon emot mej från början, inte frammåt, så en "vanlig" syskonvagn har gått bort =)
Nu ska jag bara berätta den goda nyheten för Timmy. Hoppas han blir lika glad som jag ;)


Hittade en gammal haloweenbild på baby, syns det vem han är? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0