Baka liten kaka

Åh vad jag får god lust att också lägga mej i sängen där lillan och Timmy ligger och sover, han skulle ge henne välling (fil och flingor var vist ingen hit idag...) och lägga henne men han måste ha somnat =) Eller båda somnade nog ganska gott där dom ligger. Mysigt ♥  Men jag är ju mitt uppe i min bakning! Mazarinkakan ligger i ugnen och nougatkakorna befinner sej redan i kylen, och dessutom bara måste jag läsa vidare på sista House of Night boken, Uppvaknandet (del 8) som vist följde med mej hem från ICA MAXI igår... oooops.


Bilden lånad HÄRifrån

På tal om något helt annat så vaknade jag inatt av att det buffade otroligt mycket från magen. Länge låg jag och småflinade för mej själv med handen emot.
Lilla du, vem du nu är, du är redan så Älskad♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi längtar efter att få träffa det nya lilla miraklet!!

2011-10-30 @ 18:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0