Breakfast



Trots att det kanske inte ser allt för aptitretande ut så kan jag lova att detta är dem godaste frukostmackorna ever! Bara att rosta frallor, steka ägg, kasta på en tomatskiva och ringla över lite balsamico. Man kan även droppa på lite soya på smöret om man känner för det, och oboýen på sidan av är såklart obligatorisk. Tummen upp för det, nu kanske vi klarar oss till Lunch.

Man får äta chokladpudding till frukost om man är sjuk...



Lilla trion är hemma idag också och jag ber lite till den jäveln som delar ut sjukdomar att jag inte ska börja känna av mera bihålor än vad jag redan gör. Och att lillan ska bli frisk och kry förstås. Och Timmy med. Skulle ju vara najs om vi kunde vara friska som små mörtar till i helgen iaf så man kanske kunde åka på Leos eller liknande.
Den som lever får se.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grr, lät gott! Så otroligt vacker Luna på bilden!

2011-10-19 @ 11:09:15
Postat av: Sandra

Sandra som postade :)

2011-10-19 @ 18:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0