Ho ho

Håhåjaja, vi är alldeles nyss hemkomna från Aquarena i Holmsund och det var en riktig hit, absolut!! Dit blir det defenetivt fler gånger. Vi blev där alldeles för länge för att ställa oss och laga mat när vi kom hem så det blev McDonalds och cheeseburgare, njum njum, lillan älskar dom. Jag med.

Aquarena, altså.
Otroligt dåligt skyltat och vi var hundra på att vi var helt fel då vi kom till ett ställe som såg helt öde och skabbigt ut på utsidan och "gården" utanför, men OJ OJ OJ vilken skillnad det blev när man kom in! Fullt ös var bara förnamnet och det verkar vara dit alla (jag menar ALLA) åker på helgerna. Rutschkanor fanns det, både såna lillan kunde åke med i och såna nästan inte ens jag ville åka i =) Tekoppen hette den, även kallad "Toalettstolen" i tex Piteå och den går FORT! Swoooosch, sa det också hamnade man med huvudet före i vattnet, hoho.
Behöver jag säga att lillan tyckte det var HUR KUL SOM HELST!!!









Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad kul dte såg ut! :D

2011-10-09 @ 15:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0