Snorigt

Nej, det blir ingen ögonmottagning idag, lillan har fortfarande feber och hon hostade som bara den periodvis inatt. Stackars liten.
Timmy hade nog också en ganska jobbig natt inatt, men inte på grund av någon hosta inte, hehe. Jag hade nämligen en återkommande dröm om att lillan var borta och jag väckte honom typ tre gånger och frågade vars hon var. Någon gång väckte jag honom också och frågade om han kunde söva om henne, då låg hon altså och sov i sin säng alldeles ovetandes =)
Det är inte lätt när det är svårt.

Jag trotsade min förkylning igår och begav mej till stallet i alla fall. Eftersom hon nyligen blivit behandlad av Equiterapeuten så skulle hon bara "joggas" igår och pga mörkret så fick det bli på ridbanan. Hon fjantade sej ganska ordentligt på väg dit, såg lite spöken och vägrade gå.  Backade eller reste sej lite då jag bad henne gå frammåt och var allmänt jobbig =) Väl på banan skötte hon sej utmärkt och kändes riktigt trevlig. Jag red henne på vanligt tränsbett och förutom att man fick aningen mera i handen så gick det galant, hon fick gå i en ganska djup form och "joggade" på väldigt bra! =)

Timmybabe kom just hem från jobbet (den envisa bakterien har nått honom nu cokså) så nu är hela lilla trion hemma. Synd bara att alla är snoriga, hängiga och trötta ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0