Wierd

Vilka underliga drömmar jag haft inatt. Först kommer jag ihåg att jag och Ida står i ett konditori för att bestämma oss för vilka tårt-bitar vi skulle ha, mycket viktigt då varje slice kostade 99:- så det slutade med att vi tog två och delade på dom. Det jag kom ihåg mest var hur otroligt fula bitar man fick, inte jämt någonstans...
Sedan pratade jag och Timmy om hur vi skulle lösa det där med lillan när vi jobbade, jag argumenterade för att hon vist skulle kunna vara hemma själv några timmar om dagen. Haha, what? När jag vaknade funderarde jag vidare på det ett tag innan jag kom på att vi vist har dagisplats. Ja....


Kommentarer
Postat av: hanna

ja om int annat på lappen:))

2011-10-23 @ 10:35:45
URL: http://hannasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0