Alone time

Timmy är borta på galej och lillan sussar sedan dryga halvtimman... jag funderar starkt på att ladda hem ett gäng avsnitt av Vänner så jag kan somna glatt där i sängen ikväll, ensam... huhu.
Jag kom på att jag aldrig har sovit ensam i den här lägenheten, men Timmy lugnade mej genom att säga att han aldrig kännt sej ensam när han varit det här... ehh, det var ju lugnade?

Jag hörde just oljud från ballkongen och gick för att kolla vad det var, det var grannkatten som kommit på besök och lilla Eiya låg ihopkurad i ett hörn och det låg massa "Eiya-tussar" runt hela balkongen. Jag tog tag i det andra kattskrället och schasade det nerför trappan. Om han kommer tillbaka så har jag en vattenhink redo! Don´t mess with the Moa.


Idag innan fader Timmy begav sej mot dimman så fick lillan provåka både traktor och truck. Traktor'n var en höjdare och hon styrde runt och tutade ett bra tag innan hon var nöjd. Eller rättare sagt när vi sa att hon var nöjd  =)




Vi har också hunnit med en sväng till kusin Noel med familj, och där var vi så länge att jag var tvungen att sjunga för att hålla lillan vaken på vägen hem. Ingen kan sova när JAG sjunger =)

småfisarna badar lagom innan läggdags =)



Jo, jag köpte också en massa frukt som jag tänkte göra en fruktsallad av, men jag måste säga att godispåsen känns mer lockande på något vis.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo de är jätte otäckt när de bli så, huvva :( Mendu va kul o åka traktor! Tim skulle oxå vilja de tror ja, han är helt tokig i trktorer:P När vi va på srk o kolla på hopptävlingarna, så tyckte Tim att de enda som va nå å se va när traktorn kom mellan klasserna o fiixa banan haha :)

2011-09-18 @ 06:37:49
URL: http://hannasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0