Baaasväder

Mitt huvud känns tungt som bly, och om jag tänker efter så känns det som att någon slagot det med bly också... måste rota fram en alvedon innan jag kastar handduken ikväll.

Dagens ridpass blev ett longerpass då jag kände att jag inte skulle göra så mycket nytta från hästryggen, så hon fick trava lite cavaletti och galoppa några galopp-bommar med mej viftandes från mitten istället =) Det är nyttigt att se hästarna från marken ibland också.


Maouis tass har blivit betydligt bättre och jag känner att jag kan andas ut lite grann. Nu stödjer hon på dej istället för att göra allt i sin makt för att inte stödja på den, helt enkelt. Skönt.
Jag ser att Eiya (lill-katta) är så fräck att hon tar sej friheten att dricka mjölken från mina flingor som står vid TV bordet. Ska jag ignorera eller göra nytt? Hmmm

Kommentarer
Postat av: Louise Brantsberg

Vilken superfräck blogg du har! Supersnygg header!

2011-09-13 @ 14:05:35
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0