♥ Bröllop ♥

Linn och Camerons bröllop är nog bland det vackraste jag sett, och om det inte vore för prästens jätte-svenska uttal av Camerons namn så hade jag absolut fällt en och annan tår. Buhu.
Duktiga Johanna agerade fotograf och hon tog helt udnerbara bilder! Fast det är ju klart, hon hade en väldigt vackert motiv också =)
(Dessutom fick jag leka "insperationskälla" och säga till hur dom skulle stå/ställa sej. Det var kul. Jag gillar att bestämma)








Efter ceremonin var det bara att skynda hem för att kleta på lite smink, fixa hår och byta kläder till själva PARTYYYYYT, och maten såklart! Jag hade fastat (ofrivilligt) nästan hela dagen så jag var utsvulten när maten kom in. Det var tur det, annars hade jag börjat knaprat på bordsprydnaderna.

Under kvällen följde både kända och okända lekar, och en av mina absoluta favoriter (verkligen) var tipsrundan som innehöll frågot om var och en av gästerna. När sedan dom rätta svaren lästes upp så skulle även var och en berätta om det "speciella" tillfället det frågades om. Man fick bland annat veta att Eve har jagat kackerlackor i Spanien, att vanessa både kan lyfta "järnskrot" och skaka sin håriga rumpa, att Cameron hållits som gisslan i Mexiko (hahaa!!) och att jag finns med i diverse dikter, sånger och bilder från Linns barndom. Det sista viste jag förstås, men det var det där att berätta för alla andra som blev det stora problemet.

Alla som känner mej vet att jag HATAR HATAR HATAR att stå i centrum, och när jag vet att det är många som lyssnar på mej börjar jag stamma och den knallröda färgen i ansitet är ett faktum. Den rödaste tomaten kan känna sej blek och orangeaktig i jämförelse, haha, och att man dessutom skulle gå fram till micken och berätta gjorde det inte bättre!
Jag kan inte riktigt komma ihåg vad jag sa, men det var inte mycket så Linn kompletterade lite (mycket) efteråt.

Jag kommer att ha svåra men och mardrömmar om detta länge. Tack =)


Förutom att ha upplevt min största mardröm så var det en väldigt trevlig kväll! Dessuom fick jag veta av a lot of people att min klänning var en klar 2:a efter Brudens Underbara Klänning, och det är ju alltid kul =) Den var grym, det måste jag medge hoho. Bilder kommer när Johanna fått igång sitt internet.

Tadamm!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Oj så fina dom var..

2011-09-12 @ 18:03:07
URL: http://psissi.blogg.se/
Postat av: Ida

Verkligen superfina!

2011-09-12 @ 19:25:54
Postat av: Linn

Haha, stackars dig Moa! Jag visste inte att du tyckte det var sååå hemskt. :p Tack för en fantastisk kväll i alla fall, den kommer jag aldrig att glömma! :) Kram

2011-09-12 @ 21:53:53
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0