Helg




Jag har startat denna helg med lite kak-bak. Såna där goa, sega "Subway-kakor" hade jag i åtanke då jag googlade och fick upp många lovande recept. "Sega och utomordentligt goda kakor" lovades i receptet jag kapade, så varför blev mina kakor inte ett dugg sega utan bara knapriga? Jag provade allt ifrån att sänka värmen till att ha i dom flera minuter kortare, men faktikst i slutändan fick jag nångra stackars kakor som var tryckvänliga i mitten. Goda blev dom absout! Ingen tvekan om saken, men inte sådär som jag tänkt... suck.

Senare idag kommer några grannar över på middag, Timmy ska bjuda på sin specialié -Lyxig pesto-pasta med soltorkade tomater och persilja, bland annat. Super smarrigt! Vi hade tänkt bjuda er, Ida och Johnny, men dom hann före =D

Nä, om man skull had städa ?

Kommentarer
Postat av: Moster Ida

O ja som ha vänta på ett bli bjuden på mat samtal hela dan :( jaha,hoppas dom äter sig till soffläge ;) Puss!

2011-09-02 @ 17:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0