Jag överlevde !

Tydligen så överlevde jag hela första dagen på jobbet trots vissa "missar" och övertid. Ja, ÖVERTID första dagen, det är ett under att jag kom hem ver huvud taget...

Jag vill bara understryka med knallgrönt att missarna inte var pga av mej (tack och lov) utan dom som sitter och pusslar scheman, därav övertiden. Imorgon får jag dock sluta tidigare istället så det jämnar väl ut sej...?

Lillan har tydligen varit ett litet gnäll-troll idag med sin käre pappa. Tror jag det, vi vill ju vara hemma tillsammans ♥ Hon blev jätte glad då jag kom hem, först ropade hon "Hej hej!", sen började hon tokskratta och springa mot mej och gav mej världens gosigaste kram. Lilla tjejen.
Nu hör jag hur dom busar i storsängen, tror jag måste joina dom♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt att det gick bra, trots övertiden! Kul att komma hem till lillan :D

2011-09-02 @ 22:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0