Timmy har tvättat



Joo, det är samma handdukar, samma märke, samma färg
... ska vara i alla fall. Tydligen så var det där med att sortera vittvätt från kulör tvätt inte sådär jätte viktigt, så vi har numera några bebis-blå handdukar, lakan, sockar och t-shorts. Gör inte alls så mycket om ni frågar mej, särskilt inte med tanke på att det inte var något som var mitt som missfärgades =)

Snart kommer min skjuts hit och tar även mej till svärföräldrarna och resten av trion ♥ fastän det bara varit en enstaka natt så har jag saknat dom, fast lite "skönt" har det ju också varit förstås. Somnade på soffan har jag gjort och ätit glass direkt från förpackningen. Nog för att jag brukar göra det endå, men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0