Livet!



Okej, bilden gör sej verkligen inte rättvis här för solen sken fortfarande, himlen var klarblå och det var alldeles lagom kyligt ute. Perfekt kväll för en ridtur med andra ord! Damen provade att stanna någon gång, men gick fram efteråt utan att tjura eller krångla när jag la till skänkeln, så vi har väl tagit ett steg i rätt riktning. Snart fattar hon nog att det inte ens är lönt att försöka tjura, för jag ger mej inte i första taget ;) Vi joggade i alla fall en sväng i skogen eftersom hon gått hoppkurs i helgen och hon fick gå i en ganska låg, rund form och det enda jag egentligen krävde av henne var att gå FRAMMÅT! -vilket hon gjorde för det mesta. Hon är riktigt trevlig den där hästen, och jag längtar verkligen tills banan är så pass ridbar att hoppkurserna börjar om!

Timmy och Josef tittar på Fråga Olle (merverkarna är INTE blyga) och jag skulle mer än gärna joina dom nu, men om jag inte somnar snaart kommer jag ångra det bittert imorgon. Så, god natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0