Sporre?

Jo, för att jag ska komma igång med träningen ordentligt nu så var jag i tisdags och köpte mej ett par ordentliga löparskor och en ny sport-BH, det var behövligt kan jag lova. Bägge delarna! 

Skorna jag hade förut fick jag skavsår från, så jag var tvungen att "läka" mellan gångerna (tragiskt, jag vet) och sportisen har blivit för liten konstigt nog? Antingen har jag fått större meloner, blivit bredare runt om eller så har jag tvättat den för varmt så den krympt. Tyvärr tror jag mest på alternativ både ett och två.. huhu. 



Skorna var enligt mej SVINSTIA-DYRA (900 spänn!!!), och jag är alldeles för snål för att bara ha dom ståendes nu, så om dom inte kan få mej att vilja springa är allt hopp ute...
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0