Tacopaj till middag, det är smaskens det!

Idag blev det en gammal favorit till middag, nämligen tacopaj! Njum njum!
Jag och lill-prinsen brassade iväg mot Coop efter vi dumpat lillan på dagis, och som vanligt hade jag ingen handlarlista med mej (jag följer dom ändå inte) och som vanligt glömde jag hälften av sakerna jag skulle köpa. Till exempel typ huvudingrediensen i tacopajen, så det blev en vända till efter lunch. Drygt, men så går det då man har fiskminne. 
Nu är i alla fall alla grejorna till lillans kalas handlat så nu väntar bara resten, att BAKA tårtorna och kakorna, att BLÅSA ballongerna och att SLÅ IN paketen är några exempal. Jag tycker det är sånt som är kul, och Timmy överlåtar det vist gärna till mej =)


Igår var vi på Leos med Sandra, Emil och lilla Elils. En mycket lyckad dag fastän man skulle behöva en alvedon eller två när man kom hem, hua. En eloge till dom som jobbar där dagligen =) Lillan var aningen skeptisk mot självaste Leo och tyckte två meter var ett alldeles lagomt avstånd till det vilda lejonet och ville absolut inte gå fram och klappa, nej, hon virade sin lilla arm hårt runt min hals och vinkade glatt istället. 





Jag har inte sprungit sedan i fredags och känner att det verkligen är på tiden igen! Nu finns det ju inget dåligt väder att skylla på längre =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0